膨らまない話。

Tyurico's blog

日本の恥を世界に発信 東京オリ・パラ組織委員会

The Telegraph

Tokyo Olympics organisers insist they are happy for a famous Japanese musician to continue as a composer for next week’s opening ceremony despite interviews resurfacing where he described abusing mentally ill classmates and forcing them to carry out sex acts in front of other students.

Japanese composer axed from Olympics opening ceremony after boasts about abusing disabled classmates revealed

組織委員会は彼が続投してくれて嬉しいと言っている」、何か思いっきりバカにされてる気がするんだが。

 
ここまで書いたところで 小山田圭吾氏の辞任の報あり。
www3.nhk.or.jp
 
依頼した連中、慰留に努めていた連中のボンクラさにも腹立つが。

あと小山田氏、事実と違う記述もあるって言うならやったことやってないことはっきりさせとかないと。形として頭下げりゃいいわけじゃない。大便を食わせたんですか?ほかの生徒たちの前で自慰を強要したんですか?これはやったけどこれはやってないと言うのならそこはちゃんと主張して。
 
頭下げたポーズをアピールするよりもまず過去に自分がやったことをはっきりとさせとかなきゃ。
頭下げて舌出してる奴なんかいくらでもいるんだから。